Extremt stor suck!

Vill slänga ur mig lite bara.. Jag orkar inte riktigt med den här världen, den är påväg käpprätt nedåt! Världen är byggd runt jobb just nu, och det går bara utåt.. Hur ska man våga skaffa familj och barn i framtiden, då de stackarna kommer få leva i en hemsk värld. Sjukt mycket skit som händer i världen också, mobbning i skolorna, unga människor som bli kriminella och börjar röka, dricka vid 12-13 års ålder. Man blir ju rädd. Bara för kanske 5 år sedan såg det helt annorlunda ut, eller kanske inte men jag märkte i vilket fall inte av det lika mycket alls. Känns bara så otroligt tragiskt att det är såhär det är. Hur ska man klara av att vara lycklig med så mycket skit omkring sig. Ska jag behöva flytta till en öde ö för att få lite sinnesfrid, eller kan man faktiskt göra något åt allt hemskt som händer.
Ett ord: SUCK!
Annie out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0