Ny idé

Jag tittade runt lite på internet och hittade en blogg om böcker. Jag älskar att läsa så jag tänkte att det skulle passa mig att skriva om böcker. Vad jag tycker, vilka böcker jag läst o.s.v. Då kanske jag kan hålla liv i denna blogg lite bättre. Just nu finns mer än 25 böcker i mitt lilla bibliotek, samtliga har jag läst under det senaste åren flera gånger och jag söker ofta efter en ny bok att plöja igenom. När jag hittar något jag gillar att läsa, då existerar bara boken. Jag äter knappt något, jag sover knappt något heller, jag är helt uppslukad av boken. Efteråt när boken är läst så önskar man så gärna att man hade ännu mer att läsa. Mina favoriter är utan tvekan The twilight saga och The Hunger games. Dessa böcker har bästa platsen i bokhyllan.
Eftersom klockan är efter 2 på natten så tänkte jag avsluta här just nu, men jag återkommer med mer om mina favoriter. Kanske inte för att någon annan skulle läsa det, men för min skull, för att få ut mina tankar "på papper".
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0