Nytt år.

Sista försöket att inte döda min blogg efter bara några veckor.

Nu är det ett nytt år, det innebär en ny start. Iaf för mig och säkert många andra.

Nya året har varit hyfsat lugnt hittills, 4-5 januari var jag hos min underbara pojkvän. Var bästa dagarna verkligen :) Vill tillbaka snart...NU! 6 januari shoppade jag med Linni, min fantastiska kusin. Var mycket trevligt, köpte underkläder, ett nytt navelpiercing smycke, diadem,örhängen, foundation och ett svart linne :)

På måndag blir första dagen på praktiken, undrar hur det kommer gå. Vi får välan se. 5 veckor blir det på praktik iaf innan jag återgår till skolan.
Ska bli en helt ny Annie under 2010, det är bestämt!

xoxo, Annie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0